2012 – Get There Business – en ICT Solutions

Het bestuur van de Bedrijven Vereniging Leek heeft de BVL-jaarprijs 2012 uitgereikt aan:

Get There Business – en ICT Solutions.

De winnaar van de BVL-jaarprijs 2012 is Get There, gevestigd op het Leeksterhout. Drie van leden van de vierkoppige directie waren aanwezig om de oorkonde en het bijbehorende ornament, gemaakt door juwelier Bert van Zanten, in ontvangst te nemen: Durk Valk, technisch directeur, Nico Kluin, commercieel directeur en Erik Martens, financieel directeur. Auke van der Meulen (algemeen directeur) was afwezig.

De commissie die in opdracht van het bestuur van de BVL de winnaar van de BVL-jaarprijs 2012 unaniem heeft voorgedragen, heeft over het bedrijf onder meer het volgende naar voren gebracht.

Motivering

“Drie enthousiaste beginnende ondernemers hebben, na de nodige opgedane ervaringen bij onder andere KPN-ICT, in 1999 de stap gezet om een zelfstandig bedrijf in Leek te starten met een uitgesproken eigen visie in de markt van de ICT wereld. Tijdens de eerste grote startopdracht veranderde de markt dusdanig, dat de visie werd aangepast aan de markt en is de verdere ontwikkeling begonnen van een gestaag groeiend en goed renderend ICT-bedrijf in Leek.

Het bedrijf is inmiddels uitgegroeid tot een stevige marktpartij met 33 hooggeschoolde, gedreven, betrokken en gemotiveerde medewerkers. Het werkgebied betreft hoofdzakelijk het noordelijk deel van Nederland. Get There is sterk zowel in de ontwikkeling van de noodzakelijke programmatuur als in de begeleiding van de processen en de implementatie bij de klant.

Toekomstvisie is gericht op de continuïteit op een bredere markt, nog flexibelere processen en gestage verantwoorde groei in de komende jaren.