2015 - Score

Het bestuur van de Bedrijven Vereniging Leek heeft de BVL-jaarprijs 2015 uitgereikt aan:

Score BV “dan zit je goed”, gevestigd aan het Feithspark 5, 9356 BX Tolbert.

De commissie die in opdracht van het bestuur van de BVL de winnaar van de BVL-jaarprijs 2015 unaniem heeft voorgedragen, heeft over het bedrijf onder meer het volgende naar voren gebracht:

• Een bedrijf dat al een lange historie in de gemeente Leek heeft opgebouwd.
  • Een pionierende en commerciële ondernemer met veel geloof in zijn visie en product en duidelijk zijn visie afstemt op de behoefte van de klant. Handelsgeest en verantwoord ondernemersrisico nemen, behoort zeker bij de stijl van zijn ondernemerschap. Met 2 zoons in de zaak een schoolvoorbeeld voor een bloeiend familiebedrijf.
  • Score staat voor industrieel comfortabel werken, adviseert en luistert op basis van kennis en kunde naar zijn klanten / bedrijven over verantwoord inrichten in met name de medische sector, zoals tandartsen en ziekenhuizen.
  • Daarnaast is er ook geïnnoveerd in een productlijn voor onder andere frames t.b.v. grote informatie schermen bij bedrijven, scholen en ziekenhuizen. De digitale wereld groeit enorm en er is grote behoefte aan vernieuwende producten. Dit onder de paraplu van ERGO XS.
  • Het bedrijf is de laatste jaren steeds meer omgebogen naar een internationaal bedrijf. Momenteel wordt bijna 50% van de totale productie geëxporteerd en de verwachting is, dat dit in de komende jaren alleen maar verder zal groeien.
  • Het personeel is zeer gebonden aan het bedrijf. Vanaf het eerste uur zijn er nog mensen werkzaam maar daarnaast vindt er door stageplekken en afstudeerders nieuwe instroom plaats. Score is een bedrijf met scholing hoog in het vaandel.
  • De visie van het bedrijf is niet achterom kijken maar de kansen in de toekomst zoeken. Met een positieve grondslag investeren in innovatie en nieuwe markten. Luisteren naar de klant en je voordeel doen met de informatie en de behoefte in de markt.

De enthousiaste volgende generatie (Daan en Mark) brengt jeugdig elan in het bedrijf. In combinatie met de ervaring van Henk en met ondersteuning van het gehele personeel  geeft dit het bedrijf geweldige perspectieven voor een mooie toekomst.