Lid worden van Bedrijvenvereniging Leek?

Bedrijvenvereniging Leek is er voor jou! Of je nu ZZP’er bent of een grote onderneming runt! Als lid van Bedrijvenvereniging Leek:

• Ben je van harte welkom bij onze bijeenkomsten waar je naar inspirerende sprekers kunt luisteren en je mede-ondernemers uit Leek en omgeving leert kennen.
  • Worden je belangen altijd goed behartigd richting de Gemeente Leek, Provincie Groningen en andere instanties. Zo hebben we ons met succes ingezet voor het Ondernemersfonds Leek! Als lid kun je uiteraard deelnemen aan projecten die uit dit ondernemersfonds gefinancierd worden.
  • Word je uitgenodigd om andere bedrijven te bezoeken waar mooie samenwerkingen uit voort kunnen vloeien.

Geïnteresseerd? Meld je dan nu aan! Vul het formulier hieronder in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.