Get There

Levert hoogwaardige Management en ICT diensten

Get There realiseert hoogwaardige management- en ICT-oplossingen die onze klanten in Noord Nederland verder hebben geholpen.

Je kunt ons bellen als je ondersteuning zoekt op het vlak van: Projectmanagement, Procesconsultancy, Informatie-analyse en Functioneel ontwerp, Architectuur (ICT & proces), Software ontwikkeling obv Agile Scrum, beheer van software, Data Engineering (koppelingen, API/ETL), Data Science (incl. data kwaliteit) en Business Intelligence (Rapportage/Analyse).

Wij hebben een uitstekende reputatie opgebouwd als een betrouwbare en betrokken ICT-partner. Met hoogopgeleide en gecertificeerde medewerkers gaan we complexe management- en ICT-uitdagingen aan. Dat doen we op onze eigen manier: onafhankelijk, deskundig, betrouwbaar en betrokken.

Ons team is sterk door de combinatie van advies en realisatie; we implementeren succesvol wat we hebben bedacht. Get There neemt resultaatverantwoordelijkheid en durft uitdagingen aan te gaan.

Wij zijn zuinig op onze medewerkers. Hun competentie is onze kwaliteit. Wij investeren daarom graag in professionele en persoonlijke ontwikkeling. De goede sfeer onderling is duidelijk merkbaar tijdens de verschillende overlegvormen en informatieve sessies, waarmee we tevens kennisdeling faciliteren.

Op een maatschappelijk verantwoorde manier met elkaar omgaan is ons uitgangspunt. Get There is niet uit op korte termijn gewin, maar is naar de toekomst gericht. Zowel naar klanten en medewerkers toe, als ook onze leefomgeving. Met klanten en medewerkers blijven we in gesprek om een goed evenwicht te houden tussen bedrijfseconomische en persoonlijke belangen.

Heb je een leuke ICT (gerelateerde) uitdaging? Laat ons eens meedenken!

Internetdesign
advies op gebied van business ICT
ontwikkeling incl. software
management consultancy