Bedrijfsbezoek VW fabriek Emden

29-8-2014
Een bijzonder bedrijfsbezoek op 14 november: de leden van de Bedrijven Vereniging Leek bezoeken die dag de Volkswagen fabriek in Emden. Op deze locatie wordt in september gestart met de productie van de nieuwe VW Passat. De groep gaat per bus naar Emden. Na een maaltijd bij de VW fabriek, is het dan zover en kan iedereen de fabriek en de auto’s bewonderen. Er wordt een volledige rondleiding gegeven. Programma : 9:30 Opgehaald uit Leek (Parkeerplaats Nienoord) rijden we naar Emden. 12:00 Aankomst VW fabriek in Emden. 12.15 Warme maaltijd bij de VW fabriek. 13.15 rondleiding in de VW fabriek. 15.15 Vertrek richting Leek. 17.45 aankomst in Leek. Mis deze unieke kans niet, het aantal plaatsen is beperkt. Wilt u mee, meldt u dan snel aan op de website van de BVL.