De kracht van OVW: onze leden

Samen sta je sterker. Het bundelen van de krachten van individuele ondernemers met een gezamenlijk doel, heeft in de loop der jaren bewezen succesvol te zijn! Zo zijn er prachtige samenwerkingen ontstaan en delen onze leden continu hun kennis en ervaringen met elkaar. Daarnaast behartigen wij de belangen van onze leden richting allerlei instanties. We onderhouden actief goede contacten met mensen en instanties die invloed uitoefenen op het functioneren van de aangesloten ondernemingen. Ook geven we voorlichting aan het bedrijfsleven en instanties en nemen we de leiding in het gezamenlijk aanpakken van vraagstukken die relevant zijn voor onze leden.

Leden kunnen hun bedrijfsprofiel en contactgegevens gemakkelijk zelf aanpassen. Log hiervoor in rechts bovenin het scherm.

133 van 133 leden weergegeven