Geslaagd lustrumfeest

2-7-2013
Met een groot feest in op het terrein van Borg Nienoord heeft de BVL vrijdag 25 juni haar 30-jarig bestaan gevierd. Circa 100 gasten hebben genoten van een prachtige show met muziek, een goochelaar en optredens in jaren '20 stijl. De voorzitter gaf een kort historisch overzicht in zijn openingstoespraak. Leek was in de jaren zestig en zeventig fors gegroeid en had ook een grote uitbreiding van het aantal bedrijven laten zien. Op 20 januari 1983 hebben acht Leekster ondernemers de Bedrijven Vereniging Leek opgericht, onder wie Dick Siersma en Tom Polak die beide nog actief betrokken zijn bij de BVL. Bij het oprichten van de vereniging bleek een grote behoefte te bestaan aan een platform voor de ondernemers in de gemeente Leek. En dertig jaar later is dit nog zo, getuige de 150 leden die de BVL nu telt. De BVL kijkt terug op een geslaagd feest en heeft al weer mooie activiteiten gepland voor het nieuwe verenigingsjaar. Wilt u foto's van het feest bekijken: klik op 'Foto's' in de linkerkolom.