Ondernemersfonds Van Leek (OVL)

23-2-2012
Met ingang van 1 januari 2012 is het Ondernemersfonds operationeel. Daarmee is een langgekoesterde wens van het bedrijfsleven in de Gemeente Leek werkelijkheid geworden. Het ondernemersfonds is een fonds waarmee activiteiten kunnen worden bekostigd en investeringen kunnen worden gedaan voor en door de Leekster Ondernemers. Het fonds krijgt zijn inkomsten door een opslag op de onroerende zaak belasting voor niet-woningen. Deze opslag wordt geïnd door de Gemeente Leek en daarna beschikbaar gesteld aan de stichting Ondernemersfonds Van Leek.(OVL ). Er is met ingang van 23 februari 2012 een website waar nadere informatie kan worden bekeken en gedownload. www.ondernemersfondsvanleek.nl Op 11 april 2012 zal er een voorlichting worden gehouden voor alle Ondernemers en Non – Profit organisaties in de Gemeente Leek. Aanvang 19.30 uur. De locatie is thans nog niet definitief, (waarschijnlijk de Postwagen of het Dorpshuis in Tolbert). De definitieve locatie zal worden gepubliceerd op de website van de OVL. De uitnodigingen voor deze voorlichtingsavond zullen medio maart 2012 worden verzonden.