Social media op sociëteitsbijeenkomst 2 april

11-4-2013
Na de ledenvergadering van 5 maart opende de BVL het seizoen met een sociëteitsavond in Gasterij het Theehuis in Midwolde. Thema was het inzetten van sociale media in het bedrijfsleven. Een grote opkomst bewees dat het door veel leden werd gewaardeerd dat aan het onderwerp aandacht werd besteed. Pieter Diphoorn van Syntens nam de ondernemers aan de hand door het land van uitgebreide mogelijkheden op het internet. Hij gaf veel voorbeelden van het gebruiken van media als Facebook, Twitter, Linkedin en Youtube voor het neerzetten van een onderneming of het aan de man brengen van een product. Hij raadde aan goed over het gebruiken van deze media na te denken en er ook tijd voor te nemen. Het is erg belangrijk pas hiermee te beginnen als er (veel) tijd in het gebruiken van sociale media kan worden gestoken en ook dat dit met plezier gebeurt. Later volgt op deze website onder "downloads" een samenvatting van de door Pieter gebruikte sheets.