Een actief netwerk

Maandelijks komen de leden van Ondernemersvereniging Westerkwartier bij elkaar voor borrels, bedrijfsbezoeken en andere activiteiten zoals een eindejaarafsluiting. De bijeenkomsten staan in het teken van netwerken. Naast het netwerken is er ruimte voor kennis en het delen van informatie. Je kunt bijvoorbeeld een bedrijfspresentatie geven of je laten inspireren door één van onze topsprekers! Tijdens de bijeenkomsten is er ook ruimte om te praten met vertegenwoordigers van de Gemeente, Provincie en Kamer van Koophandel.

Naast de netwerkbijeenkomsten organiseren we jaarlijks nog vele andere activiteiten. Denk daarbij aan de nieuwjaarsreceptie in de borg Nienoord, bedrijfsbezoeken en een gemeenschappelijk plein op de ‘Promotiedagen voor het Bedrijfsleven’ in Martiniplaza in Groningen.

Bekijk de activiteitenagenda of meld je aan als lid! Een keertje vrijblijvend sfeer komen proeven?

Je bent van harte welkom! Neem dan even contact met ons op.

Activiteiten Agenda

We hebben een gloednieuwe activiteiten agenda laten ontwikkelen. Deze agenda kan je toevoegen aan de outlook profiel.
Zo heb je een duidelijk overzicht van alle activiteiten.

abonneren op agenda